Giv os dit input
- hjælp os med at gøre vores hjemmeside bedre

Vedvarende bekymringer om dit barns helbred?

Medvirk i forskningsprojekt

16-11-18

Vedvarende bekymringer om dit barns helbred?

Medvirk i forskningsprojekt

Vi er i gang med et forskningsprojekt, hvor vi vil udvikle ny behandling til forældre, der er angste for at deres barn har en alvorlig fysisk sygdom, som bliver overset – også kaldet helbredsangst-by-proxy- og du kan måske hjælpe os?

• Oplever du ofte tilbagevendende bekymringer om dit barns helbred?
  • Kan du have svært ved at slippe bekymringerne?
  • Føler du dig i perioder generet i din dagligdag af bekymringer om, at dit barn har en alvorlig fysisk sygdom, som bliver overset?

Hvis du kan genkende dig selv i spørgsmålene, håber vi, at du kunne have lyst til at medvirke i et interview om dine bekymringer. Interviewet skal være med til at give større viden om forældre, som er angste for at deres barn kan få en alvorlig sygdom. I interviewet vil vi stille dig spørgsmål om, hvordan det opleves at være angst på vegne af dit barns helbred, samt hvordan vi kan tilbyde den bedst mulige hjælp. Interviewet vil vare op til halvanden time og vil forgå på Funktionelle Lidelser, over telefon eller i eget hjem. Din deltagelse vil være en stor hjælp til bedre at kunne forstå, identificere og hjælpe andre forældre i samme situation.

Kontakt projektansvarlig psykolog Katrine Ingeman Beck for en uforpligtende samtale om at deltage i forskningsprojektet: katbec@rm.dk

HJÆLP! Vi mangler
gaver á 200 kr. inden udgangen af 2018

HjerteSkru på gavometeret, støt vores arbejde og hjælp os ned på 0, så vi kan bevare retten til at modtage gaver, som kan trækkes fra i skat.
Vi takker for dit bidrag!