Angstforeningen

Indtast venligst adgangskode

Powered by Password Protect

Adgangskoden udskiftes en gang årligt. Det sker i løbet af sommeren, når årets 2. blad udkommer og dermed, når vi ved, hvem der har fornyet deres kontingent.

Hvis du downloader AngstAvisen, finder du altid den aktuelle kode i den senest udsendte email vedrørende udgivelsen af et nyt blad.

Hvis du modtager AngstAvisen med posten har du måske kun modtaget adgangskoden i dit velkomstbrev og hvis det er længere tid siden, så kan koden meget vel være forældet.

Som postmodtager kan du også sagtens få tilsendt en email med koden enten hver gang et nyt blad udkommer eller blot en gang årligt, når koden bliver skiftet. Skriv til liza snabel a angstforeningen.dk, hvis du gerne vil have en af de to slags emails.

Som medlem af Angstforeningen kan du tilmelde dig Betalingsservice, så bliver dit kontingent altid betalt automatisk og til tiden!

Tilmelding til BetalingsService