AngstAvisen

Du kan købe de fleste af de aviser vi tidligere har udgivet i løssalg. Dog findes nogle af bladene ikke længere i den trykte udgave, så der er "huller" i talrækken. Du kan læse mere om hvert blad ved at klikke på titlen.

Bladene koster 30 kr. stykket.

Nr. 56, april 2017

AngstAvisen 56Der findes en jungle af forskellige undersøgelser og tal, som illustrerer, hvor effektiv diverse psykoterapeutiske metoder og medicinske præparater er i forhold til forskellige former for angst. Ikke desto mindre findes der ingen metode eller kombination af metoder (fx terapi og medicin), som hjælper alle mennesker 100 % af med deres angstlidelse. En del bliver helt raske, en del oplever bedring i større eller mindre grad, og så er der dem, der kun oplever meget ringe eller ingen bedring til trods for, at de har været igennem flere forskellige former for evidensbaseret behandling.

Tema: Når terapi ikke virker

Indhold

• Leder: Det er ikke din skyld
  • Indkaldelse til Angstforeningens generalforsamling 2017