AngstAvisen

Du kan købe de fleste af de aviser vi tidligere har udgivet i løssalg. Dog findes nogle af bladene ikke længere i den trykte udgave, så der er "huller" i talrækken. Du kan læse mere om hvert blad ved at klikke på titlen.

Bladene koster 30 kr. stykket.

Nr. 60, marts 2018

AngstAvisen 60Min forgænger, Kamma Kaspersen, som blev formand og daglig leder hurtigt efter foreningens stiftelse i 2001 og frem til medio 2008, hvor hun var blevet ramt af svær sygdom, er gået bort den 1. marts. Kammas pionerånd smittede af på de frivillige, og blev man ikke frivillig af sig selv, så kunne Kamma finde på at møde op i en selvhjælpsgruppe og bede deltagerne om lige at pakke nogle breve til foreningens medlemmer. Jo, Kamma forstod at sætte folk i sving, og selv var hun ikke bleg for at tage fat. Hun levede og åndede for foreningen og dens sag.

Læs om:

• Leder: Tak til Kamma
  • Psykologen svarer på ofte stillede spørgsmål om angst
  • Internetpsykiatrien - gratis psykologhjælp online
  • Medlemsundersøgelse
  • Koordineret indsats skal forbedre behandlingen af børn og unge
  • Mere end bare angstbehandling
  • Politisk set:
    • Førtidspension i kroner og ører
    • Angstforeningen med i appel om massiv hjælp til psykiatrien
    • Hørt på tinge
  • Indkaldelse til Angstforeningens generalforsamling 2018