AngstAvisen

Du kan købe de fleste af de aviser vi tidligere har udgivet i løssalg. Dog findes nogle af bladene ikke længere i den trykte udgave, så der er "huller" i talrækken. Du kan læse mere om hvert blad ved at klikke på titlen.

Bladene koster 30 kr. stykket.

Nr. 61, juli 2018

AngstAvisen 61DR har de sidste uger sat fokus på angst. Det skal DR og alle de personer, der har medvirket i udsendelserne, have stor ros for! Det betyder rigtig meget, at mennesker med angst kan spejle sig i andre og opleve, at de ikke er alene om at mærke angsten. Samtidig er det vigtigt, at vi alle kan tale om angsten. Når mennesker lader sig oplyse foran tv-skærmen eller radioen, bidrager det til at afmystificere angst som sygdom. Forståelsen for dem, der er ramt, og for, hvad de gennemgår, stiger, mens berøringsangsten bliver lidt mindre.

Læs om:

• Leder: Tal om angsten!
  • Rudi er modig
  • Kan hypnose hjælpe på en angsttilstand?
  • PTSD
  • De kendtes fobier
  • Få styr på tankerne, og fald hurtigere i søvn
  • En ubeskrivelig følelse af frihed