AngstAvisen

Du kan købe de fleste af de aviser vi tidligere har udgivet i løssalg. Dog findes nogle af bladene ikke længere i den trykte udgave, så der er "huller" i talrækken. Du kan læse mere om hvert blad ved at klikke på titlen.

Bladene koster 30 kr. stykket.

Nr. 77, juli 2022

I dette nummer af AngstAvisen kigger vi nærmere på grænser. I Irene Oestrichs artikel At sætte sunde grænser mindsker angst og usikkerhed kan du fx læse om at sætte grænser over for andre på en måde, så man ikke mister sig selv. Vi omtaler også en bog af Irene Oestrich, som ikke kun handler om at sætte grænser over for andre, men også om de grænser vi sætter for os selv, når vi ikke tør bevæge os uden for vores komfortzone.

AngstAvisen 77Indhold:

• Leder: Grænser
  • At sætte sunde grænser mindsker angst og usikkerhed
  • Bogomtaler: "SÆT GRÆNSER og udvid din komfortzone" af Irene Henriette Oestrich
  • Sammenhængen mellem angst og smerter
  • Referat af Angstforeningens generalforsamling 2022
  • Nyt bestyrelsesmedlem Tore Liljegren