Bliv medlem

Støt vores arbejde med et medlemskab og nyd godt af medlemsfordelene.

Du kan vælge mellem to typer medlemskab alt efter, om du ønsker at modtage medlemsbladet AngstAvisen som download eller post.

Bemærk venligst, at vi opkræver kontingent fra eksisterende medlemmer i løbet af januar måned. Melder du dig ind i løbet af årets tre første kvartaler (januar til og med september), bliver du således opkrævet i januar det efterfølgende år. Har du derimod meldt dig ind i årets sidste kvartal (oktober til og med december), gælder kontingentet også for hele det efterfølgende kalenderår, og du vil derfor først blive bedt om at forny dit kontingent i januar året efter igen.


Pris Antal Læg i kurven
Medlemskab, download
- Du henter selv den elektroniske udgave af medlemsbladet
DKK 250
Pris Antal Læg i kurven
Medlemskab, download
- Du henter selv den elektroniske udgave af medlemsbladet
DKK 250
Pris Antal Læg i kurven
Medlemskab, post
- Modtag AngstAvisen i trykt udgave med posten
DKK 300
Pris Antal Læg i kurven
Medlemskab, post
- Modtag AngstAvisen i trykt udgave med posten
DKK 300

 

Støt os gerne med en gave

Pris Antal Læg i kurven
Donation af 50 kr. DKK 50
Pris Antal Læg i kurven
Donation af 50 kr. DKK 50
Pris Antal Læg i kurven
Donation af 200 kr. DKK 200
Pris Antal Læg i kurven
Donation af 200 kr. DKK 200
Pris Antal Læg i kurven
Donation af 500 kr. DKK 500
Pris Antal Læg i kurven
Donation af 500 kr. DKK 500

 


I netbutikken kan du betale med Dankort/Visa-Dankort, Mastercard, Maestro, VISA, VISA-Electron, JCB, American Express.

Kontingent kan også indbetales via:

  • Girokonto: 60049424
  • Bankoverførsel: registreringsnummer 1551, kontonummer 0060049424
  • Fra udland: IBAN DK5230000060049424, Swift DABADKKK

 

Som medlem får du:
  • AngstAvisen fire gange årligt
  • Adgang til medlemssiden, hvor du kan hente AngstAvisen og se foreningens regnskaber
  • Mulighed for at deltage i selvhjælpsgruppe
  • Gratis adgang eller reduceret pris til de fleste af foreningens arrangementer
  • Medlemsrabat på visse bøger, produkter eller ydelser

Når du har betalt kontingentet, får du tilsendt et velkomstbrev med oplysninger om, hvordan du logger ind på medlemssektionen her på hjemmesiden og downloader AngstAvisen som en pdf-fil.

Hvis du selv downloader AngstAvisen, vil der være følgende fordele:

  1. Du modtager en mail og kan hente det nyeste blad, så snart det ligger klart fra vores layouter - du skal ikke vente på, at vi får det trykt og sendt som brev.
  2. Du sparer 50 kr. årligt, da vi ikke har udgifter til tryk, distribution og porto.
  3. Du medvirker til at reducere papirforbruget og dermed til at skåne miljøet.

 

Udmeldelse

Udmeldelse skal ske ved skriftlig henvendelse enten pr. email til eller som brev til foreningens adresse:

Angstforeningen
Peter Bangs Vej 7A, 0
2000 Frederiksberg

Jvf. Angstforeningens vedtægter § 3, stk. 3:

Udmeldelse skal ske ved skriftlig henvendelse til Angstforeningen med virkning fra foreningens modtagelse af udmeldelsen. Der sker ikke refusion af indbetalt kontingent ved udmeldelse.

 

Vil du støtte vores arbejde?

Vi håber, du har lyst til at støtte vores oplysnings- og rådgivningsarbejde med en gave fx på 200 kroner.

Hvert år skal vi samle over 100 gaver à minimum 200 kroner fra forskellige personer eller virksomheder. Det skal vi for at vores gavegivere iht. Ligningslovens § 8a kan trække gaven fra i skat, og for at Angstforeningen kan få refunderet købsmoms og slipper for arveafgift.

Øvrige donationsmuligheder
Mobilepay: 696 000 / Tilføj tekst: GAVE + navn
Bankoverførsel: reg. 1551, konto 0060049424 / Tilføj tekst: GAVE + navn
Bankoverførsel fra udland: IBAN DK5230000060049424, Swift DABADKKK / Tilføj tekst: GAVE + navn
Doner gratis med DrugStars app
Arv og testamente

Vi takker mange gange for alle gaver!


 

Fradragsregler for gaver

I 2021 kan der opnås fuldt fradrag for gaver til velgørende foreninger (26 %) for et samlet beløb på op til og med 17.000 kr.

Du kan ikke trække dit medlemskontingent fra i skat.

Ægtefæller har ret til at benytte hver deres fradrag.

Ovennævnte fradragsregler gælder også for firmadonationer.

Hvis du ønsker fradrag, skal du oplyse dit cpr. nr. til os senest 31. december 2021. Dit cpr nr. sendes via en sikker, krypteret forbindelse.

Bemærk venligst, at vi pga. persondataforordningen (GDPR) ikke gemmer cpr numre fra år til år.