AngstAvisen

Du kan købe de fleste af de aviser vi tidligere har udgivet i løssalg. Dog findes nogle af bladene ikke længere i den trykte udgave, så der er "huller" i talrækken. Du kan læse mere om hvert blad ved at klikke på titlen.

Bladene koster 30 kr. stykket.

Nr. 76, marts 2022

AngstAvisen 76I dette nummer af AngstAvisen bringer vi et interview med Oluf Borbye Pedersen, som har en doktorgrad i molekylærbiologi, og som gør os klogere på emnet kost og psyke. Når vi vælger at skrive om ernæring i AngstAvisen, er det selvfølgelig ikke, fordi vi mener, at man alene ved at ændre sin kost kan helbrede en angstlidelse. Men justering af kostvanerne kan være et af flere redskaber, der tilsammen bidrager til større velbefindende generelt..

• Leder: Spis dig gladere!
  • Kost og psyke
  • Metakognitiv terapi - når børn er i behandling
  • Ny formand for Angstforeningen: Carsten Juul
  • Medlemsundersøgelse 2021
  • Indkaldelse til Angstforeningens generalforsamling 2022
  • Bogomtaler: "Kort & godt om HELBREDSANGST" af Line Sørensen, Lisbeth Frostholm, Charlotte Rask og Ditte Hoffmann Frydendal
  • Jeg kom ud på den anden side
  • Når angsten flytter ind
  • Værktøjskassen: Gør det, der gør dig glad!

Pris: 30 DKK
Antal: