AngstAvisen

Du kan købe de fleste af de aviser vi tidligere har udgivet i løssalg. Dog findes nogle af bladene ikke længere i den trykte udgave, så der er "huller" i talrækken. Du kan læse mere om hvert blad ved at klikke på titlen.

Bladene koster 30 kr. stykket.

Nr. 82, oktober 2023

aa82Det ligger i menneskets natur, at vi er sociale væsener og gerne vil passe ind. Af samme årsag er vi bange for afvisning og bestræber os derfor på at være så korrekte og interessante som muligt, når vi taler med andre. Dette kan dog risikere at blive en hæmsko for os, hvis vi er for selvkritiske på en ikke konstruktiv måde, som bidrager til vores usikkerhed...

• Leder: Linedansens kunst
  • Den skjulte styrke i angsten
  • Cool Kids version 2 - en ny og opdateret version af Cool Kids manualerne
  • Ring til en ven
  • Kan kunstig intelligens stille psykiatriske diagnoser?
  • Hvor sidder angsten?
  • Bogomtale: "Pust ud! Guide til unge i en stresset verden" af Maja Vain Gilberg
  • 100 km for Angstforeningen
  • Frivillig i Angstforeningen
  • Informanter søges til kvalitativt forskningsprojekt om angst
  • Værktøjskassen: Det er ikke dit ansvar
  • En sejr at gå ned med skraldespanden
  • Andre synes ofte bedre om dig, end du tror!
  • Fra "worrier" til "warrior"

forside82OBS: Stort tak til Flemming, som forenede sin hobby med velgørenhed, da han besluttede at løbe for forskellige foreninger - herunder Angstforeningen - for at sætte fokus på deres sag og hjælpe med at fundraise!

Pris: 30 DKK
Antal: